Evenementen & Agenda

Er worden verschillende evenementen en activiteiten georganiseerd rondom de vereniging.
Hiernaast kunt u een kijkje nemen in onze 'Evenementen Agenda'

Evenementen Agenda

Er zijn momenteel geen berichten.

Darten bij SVWassenaar:
Op de woensdagavond is er de mogelijkheid om in het clubgebouw te darten.
We hebben drie Dartbanen waarop je gezellig onder elkaar een potje kan gooien.

Klaverjassen:
Regelmatig in de wintermaanden (1 keer in de maand) wordt er op de zaterdagavond een klaverjasavond georganiseerd. Dit in de periode september t/m april.

Fridaynight Softbal:
Gedurende het seizoen is er de mogelijkheid om vrijdagavond te komen softballen, alleen, met vrienden of met een heel team.
Korte wedstrijden om een leuk potje te softballen onder het genot van een hapje en een drankje.

Als de wedstrijden zijn afgelopen is de kantine open voor de 8e inning. Met elkaar na praten en een gezellige avond hebben. Opgeven kan hoeft niet, ter plekke worden de teams gevormd. Afhankelijk van het aantal spelers/teams speel je wedstrijden.

Evenementen

Softbaldag:
Een keer per jaar is de familie- softbaldag. Een dag om met familie, collega’s, buren, vrienden een team te vormen en een leuk toernooi te spelen.

Er kunnen ook prijzen gewonnen worden, de barbecue staat aan en de bar is open. Dit alles in een leuke gemoedelijke sfeer.

Houd de site in de gaten voor de datum!

Oliebollen bakken

Ook doen wij elk jaar tijdens oud en nieuw oliebollen bakken.